Exkluzív termékekkel bukkannak fel nyolc hétre jeles designereink

Exkluzív termékekkel bukkannak fel nyolc hétre jeles designereink

Exkluzív termékekkel bukkannak fel nyolc hétre jeles designereink 150 150 SZÉCHENYI ALAPOK

Budapest, 2014. november 18. A hazai designer szcéna öt jeles képviselője fogott össze, hogy egy Nyugat-Európában már jól működő modellt alkalmazva őszi-téli kollekcióját egy pop-up üzletben tegye elérhetővé Budapest belvárosának szívében. Az érdeklődők és vásárlók december 31-ig látogathatják meg az ideiglenes üzletet, ahol olyan neves és világhírű magyar márkák képviseltetik magukat, mint a DORA ABODI, a REKAVAGO, a Hamerli, a CAKO és a Karman Jewerly.

A Fashion Streeten nyolc héten keresztül lesz látogatható az 581 Designer PopUp Store, amelyben a hazai designer szakma öt jeles képviselője teszi elérhetővé limitált termékeit. A helyszínen megvásárolhatóak az egyik legsikeresebb és legismertebb fiatal magyar designer, Abodi Dóra, illetve a különleges anyag- és formahasználatáról híres Cakó Kinga által tervezett ruhák, Vágó Réka külföldi és hazai hírességek által is kedvelt prémium cipői, a pécsi kesztyűgyártás 150 éves hagyományait őrző Hamerli kézműves kesztyűi és a külföldön is ismert Karman Jewerly egyedi, kézzel készített ékszerei.

„A különleges vagy időszakhoz illő termékeket árusító pop-up üzletek már nem csak a nyugati országokban elterjedtek, hanem évek óta egyre inkább régiónkban is nagy népszerűségnek örvendenek. Éppen ezért azt gondoltuk, hogy limitált őszi-téli kollekciónkat ebben a formában tesszük elérhetővé. Így aki magyar divattervezők által tervezett egyedi, prémium termékeket szeretne, vagy ezekkel szeretné meglepni szeretteit, most néhány héten keresztül megteheti az Adria Palotában, ahol akár velünk is találkozhat – mondta Vágó Réka, a REKAVAGO márka tulajdonosa.

Az öt divattervező közül a közelmúltban három is tőkeforráshoz jutott a Széchenyi Tőkealap révén. A tőkejuttatásoknak révén a DORA ABODI, a REKAVAGO és a Hamerli márkák tovább erősíthetik pozíciójukat saját szegmensükben, illetve jelentős szerephez juthatnak a nemzetközi piacokon is. Az SZTA e három befektetésével a hazai kreatív ipar meghatározó intézményi befektetőjévé vált. Az Európai Unió GDP-jének megközelítőleg 5 százalékát adja a kreatívipar, ami jelentős növekedést jelent a 2003-as 2,6 százalékos részesedéshez képest.