Amikor a külföldön elismert magyar luxusmárkát itthon népszerűsítik

Amikor a külföldön elismert magyar luxusmárkát itthon népszerűsítik

Amikor a külföldön elismert magyar luxusmárkát itthon népszerűsítik 150 150 SZÉCHENYI ALAPOK

hamerliA divat fővárosaiban, Londonban, Milánóban és Moszkvában is forgalmazott HAMERLI márkával a Szilvio Kft. a pécsi kézműves kesztyűgyártás 150 éves hagyományának fellendítését tűzte ki célul. Külföldön és hazánkban is. A pécsi kesztyűgyártás már sok évtizede híres prémium minőségű kesztyűiről, több világmárka termékei is készülnek itt, így teljesen érthető lépés a terjeszkedési cél. A megvalósításban a Széchenyi Tőkealap tőkebefektetése segíti őket.

A luxustermékek kereslete az utóbbi években a pénzügyi válság ellenére is dinamikusan tudott növekedni, ráadásul ez a trend a bőr ruházati kiegészítő termékek piacán még inkább megfigyelhető volt. Nem meglepő tehát a befektetői kedv jelentős növekedése a szektorban. A HAMERLI márka egyedülálló, minőségi termékei rendkívül ígéretessé teszik a vállalkozást, így nem meglepő, hogy harmadik kreatívipari befektetésként rá esett az SZTA választása, amivel a szegmens egyik legjelentősebb szereplőjévé vált.

A tőkealap összesen 200 millió forint értékben fektetett be a Szilvio Kft.-be, illetve egy társbefektető és a tulajdonosok összesen további 65 millió forinttal emelték a társaság tőkéjét. A tervek szerint a társaság az összegből megteremti a saját gyártókapacitást, illetve felfuttatja az értékesítést, amely révén a márka még nagyobb ismeretségre tehet szert külföldön és hazánkban is.

A klasszikus irányvonalat képviselő luxustermékek mellett a Szilvio Kft. újabb, speciális igényeket kielégítő termékcsaládok kifejlesztését is tervezi, A hazai piacon a Hamerli luxus kategóriás kesztyűk mellett, az „1861 Kesztyűmanufaktúra” márkanév alatt lesznek elérhetőek a termékeik. Kesztyűivel a Szilvio Kft. azokat a rétegeket kívánja megcélozni, akik értékelik a felhasznált anyagok minőségét, a befektetett kézimunkát, a tradicionális termékkészítést, és előszeretettel viselnek prémium kategóriájú kiegészítőket. Tevékenysége során a cég kiemelt szerepet szán a környezettudatosságnak is.

[insert_php]
kalkulator();

A tőkebefektetésből megvalósuló fejlesztéssel a gyártói kapacitás évi 15 ezer pár kesztyű gyártására lesz alkalmas. A gyártás és értékesítés volumenének jelentős növekedése mellett a cég továbbra is odafigyel arra, hogy termékei megőrizzék a nagy múltú pécsi kesztyűgyártás hagyományait, időtállóságát és kiemelkedő minőségét. A márka finom tapintású anyagokkal, tökéletességre törekvő, aprólékos tervezéssel dolgozik, hogy egyrészt a meglévő ügyfeleinek minden igényét teljesítse, másrészt a piacon egyedülálló ajánlatot nyújtson az új vevők számára is.

A hazai ismertség növelése érdekében a saját gyártókapacitás bővítésének részeként a pécsi Zsolnay Kulturális Negyedben megnyílik egy látványmanufaktúra is, amely kiváló lehetőséget nyújt a pécsi bőrkesztyűk tradicionális készítési folyamata és a HAMERLI valamint az „1861 Kesztyűmanufaktúra” márkák nagyközönséggel való megismertetésére, illetve a hagyományőrző és turisztikai programok kombinálására.