Az ÁERON divatcég ügyvezető igazgatója, Lászlóffy Vivien felkerült az amerikai Forbes 30 év alatti tehetséges európai fiatalokat felvonultató listájára. Az amerikai Forbes minden évben összegyűjti azokat a 30 év alatti kereskedelemben és e-kereskedelemben dolgozó tehetséges európai fiatalokat, akik szakmai pályafutásuk során kiemelkedő sikereket értek el. Idén erre a listára került fel a 26 éves Lászlóffy Vivien, aki 2015 óta tölti be az SZTA által kockázati tőkével támogatott ÁERON divatipari cég ügyvezető igazgatói posztját. Az ÁERON divatmárka Japánból és Olaszországból érkező anyagokból, Magyarországon készített prémium kategóriás ruhái és kiegészítői már Londont, Párizst, Antwerpent, Tokiót és Sanghajt is meghódították. A cég főként exportra termel, termékei jelenleg 15 ország több mint 100 kereskedőjénél érhetők el. Az ÁERON nem először kap nemzetközi visszhangot, ugyanis 2016 júniusában a világ első számú design magazinja, a Wallpaper bemutatta a divatmárka őszi-téli kollekcióját, megszólaltatva Áron Eszter divattervezőt és Lászlóffy Vivien ügyvezető igazgatót. A legnagyobb hazai divatipari portfólióval rendelkező Széchenyi Tőkebefektetési Alap 2014-ben közel 204 millió forintot fektetett a cégbe, ennek köszönhetően a cég bővülése és nemzetközi terjeszkedése nagyobb lendületet kapott. Ugyanez mondható el az SZTA további divatipari portfóliócégeiről is:az ABODI, az AGNESKOVACS, a HAMERLI, a KONSANSZKY vagy a REKAVAGO márkák is egyre többször kerülnek a nemzetközi divatvilág reflektorfényébe. Ebben a bejegyzésben nemrég mi is összegyűjtöttünk néhány aktuális nemzetközi szereplést. Természetesen a felsorolás nem teljes, sőt az SZTA divatipari portfóliója is folyamatosan bővül, legutóbb az AGNESKOVACS tőkebevonásáról számoltunk be a blogon. A magyar divatcégeknek jó hír, hogy a tőkebefektetők sorra ismerik fel a szektorban rejlő növekedési potenciált,így egyre nyitottabbak az ágazat iránt. Az ÁERON-t a kiváló minőség, az innovatív kivitelezés és a könnyed elegancia egyedi kombinációja jellemzi. A kollekciókat a hagyományos szabási technikák alkalmazása és a legfinomabb anyagok, így például a japán bőr felhasználása jellemzi, mely a divatmárka védjegyévé is vált.A kollekciókban a magasított derekú nadrágok, az aszimmetrikus kabátok, az oversize pulóverek és a minimalista ruhák széles választékát találhatjuk meg. Az ÁERON márkáról a weboldalon lehet még többet olvasni, illetve a webshopot is itt lehet elérni. Emellett érdemes követni a cég közösségi média felületeit is (többek között Facebookot, valamint az Instagramot), ugyanis a legfrissebb hírekről, az új kollekciókról és akciókról is itt lehet értesülni. Fotó forrása: Forbes USA, címlapkép: ÁERON Facebook [post_newsletter title=”Iratkozzon fel hírlevelünkre!”][/post_newsletter]