Nagy sikert aratott az ÁERON divatmárka Madridban

Nagy sikert aratott az ÁERON divatmárka Madridban

Nagy sikert aratott az ÁERON divatmárka Madridban 683 1024 SZÉCHENYI ALAPOK
Nagy sikert aratott az ÁERON divatmárka Madridban

Forrás: Vogue.es, fotó: Pablo Latorre

A magyar ÁERON divatmárka legújabb kollekciójával az eddigi egyik legnagyobb sikerét érte el a szeptemberi spanyol divathéten. Az SZTA cégportfóliójába tartozó vállalkozás a madridi Mercedes Benz Fashion Week első magyar divatmárkájaként mutathatta be 2018-as tavasz/nyári kollekcióját. A magyar csapat divatbemutatója teltház előtt zajlott, a vendégek soraiban számos buyer, spanyol és nemzetközi sajtó és több kreatív szakember is jelen volt. A Mercedes-Benz az év első felében a hazai Forbes címlapját is megjárt márka vezető tervezőjét, Áron Esztert választotta első magyar design-nagykövetének. Ezen együttműködésnek köszönhetően a csapat szeptemberben Madridban mutathatta be 2018-as tavaszi-nyári kollekcióját a spanyol divathét Mercedez-Benz Talent Award elnevezésű programpontjának részeként. A csapat sikere nemcsak a helyszínen volt érezhető, a legnagyobb spanyol magazinok írtak az ÁERON-ról és a show-ról, és azóta is folyamatosak a megjelenések. A spanyol Vogue például két cikkben is foglalkozott a branddel, amelyet a spanyol nők kedvenc márkájaként mutatott be. De további cikkek születtek többek között olyan fontos spanyol felületek hasábjain is, mint a Fashion United, az Efe Estilo vagy a MadridPress. Ezek a cikkek sokkal többet érnek egy divatmárka számára, mint elsőre gondolnánk. Egy-egy ilyen nívós tengerentúli megjelenés nem csak a közvetlen fogyasztók megszólítására alkalmas, de felkeltheti az új brandeket kereső buyerek, üzletházak figyelmét is. Az ÁERON az elmúlt két évben mintegy 15 nemzetközi országban tudott megjelenni, a spanyol piac számukra is új. A csapat többnapos spanyolországi útja –a divatbemutató előkészületeitől kezdve a spanyol divatújságírókkal való beszélgetéseken és a helyi divatközösség megismerésén keresztül az új partnerekkel való kapcsolatfelvételig – kiváló lehetőséget jelentett a márkának, hogy felmérje és kihasználja a piacban rejlő üzleti lehetőségeket. A vállalkozás kollekciói a világ számos országában és városában elérhetők az USA-tól kezdve Nyugat- és Észak-Európa számos országán és Libanonon át a Távol-Kelet legnagyobb piacaiig. Madrid a világ egyik fontos divatfővárosa, így a kollekciók központi üzletekbe való bekerülésétől a márka rengeteg potenciális vásárlót remélhet. A Forbes által is megírt izgalmas ÁERON-sztoriról bővebben itt írtunk, arról pedig, hogy a cég ügyvezető igazgatója, Lászlóffy Vivien felkerült az amerikai Forbes 30 év alatti tehetséges európai fiatalokat felvonultató listájára, itt lehet többet olvasni. További hírekért, képekért, beszámolókért, ajánlatokért a divatmárkát az alábbi felületeken érdemes követni:

[post_newsletter title=”Iratkozzon fel hírlevelünkre!”][/post_newsletter]