A divatvilágban még a nagy divatmárkák számára is fontos megjelenési lehetőség, ha egy sztár az ő kollekciójukból választ egy díjátadóra ruhát, így egy nem hagyományos divatfővárosból érkező kisebb márka számára ez óriási elismerés. Azon túl, hogy a divattervező olyan embertől kap pozitív visszajelzést, aki a világ szinte bármely lead márkáját hordhatná, a márkanév ismertségének szélesítésében, közvetetten az értékesítés növelésében is közrejátszik. A budapesti ABODI divatmárka ma már elmondhatja magáról, hogy lassan már több mint száz nemzetközi híresség hordta és népszerűsítette termékeit. A lista pedig folyamatosan bővül. Az SZTA 2013-ban fektetett 57 millió forint összegű tőkét az Abodi Dóra neve által fémjelzett Artabo Kft.-be, amivel a tőkealapnál elindult egy Magyarországon páratlan divatipari cégportfólió felépítése. A tőkebefektetés a cég anyagbeszerzését, a gyártási folyamatokat és a készletbővítést finanszírozta, ezzel lehetővé téve a még nagyobb lendületű nemzetközi terjeszkedést. Ma az ABODI a nemzetközi szinten legkeresettebb magyar divatmárkák közé tartozik, elég csak megemlíteni a londoni vagy a párizsi divatheteken való sikeres szereplést, a márka művészeti vezetésével támogatott The Velvet Chemistry designer store külföldi hírnevét vagy a milánói La Rinascente luxus department store-ban való megjelenését. [post_newsletter title=”Iratkozzon fel hírlevelünkre!”][/post_newsletter] A sikerhez tartozik, hogy a márka az évek során egyre népszerűbbé vált a külföldi hírességek körében. Eddig többek között Taylor Swiften, Lady Gagán, Fergie-n, Rita Orán és Pamela Andersonon is láthattunk ABODI-darabokat, újabban pedig olyan nevekkel büszkélkedhet a divattervező, mint az amerikai énekesnő-dalszerző Carrie Underwood, aki az American Country Music Awardson viselte a 2017-es tavaszi-nyári kollekció egyik leglátványosabb darabját, a kanadai énekesnő-dalszerző Grimes (Claire Boucher), aki Janelle Monáe-val közös videójában mutatkozik be Abodi Dóra egyik strucctollal díszített csipkebodyjában vagy az amerikai Bebe Rexha énekesnő. Emellett az új Taylor Swiftnek kikiáltott Kelsea Ballerini a Grammy-jelölteket bemutató promóciós képeken visel egy ABODI-darabot. A teljes listáért érdemes a márka weboldalát böngészni. Külön öröm, hogy a márka nem csak az USA-ban arat sikereket, hanem Ázsiában, ezen belül Thaiföldön is, ugyanis az egyik leghíresebb helyi véleményvezér divatblogger, Thanaergnin is népszerűsítette az ABODI-márkát. A külföldi sikerek mellett természetesen nem szabad megfeledkezni a hazai elismerésekről sem. Az idei évben az ABODI couture-t viselő Coco König editoriallal a márka elnyerte az Instyle magazin Style Awardot az Év legjobb divatpillanata kategóriában. Emellett a tervezőnő a 100. jubileumi Fábry Showban is bemutatkozhatott, ahol a márka által elért nemzetközi sikerek mellett Abodi Dóra személyét is jobban megismerhették a nézők.